ژئوتکستایل با فناوری نوین

فرایند فیلتراسیون ژئوتکستایل ، حفظ خاک محل با اجازه آزاد عبور آب از خاک ، منع عبور ذرات خاک محلول در آب و توزیع فشار هیدرو استاتیک می باشد. ژئوتکستال نقش مهمی را در توسعه منطقه فیلتری خاک بازی می کند و جریان آب را بطور چشمگیری کنترل می کند. ژئوتکستایل فیلتری در کاربردهای زیر زمینی موجب حفظ زهکش و عملکرد آن و متعاقبا’ موجب افزایش عمر مفید سازه ، مثل جاده می شود.

  با حضور ژئوتکستایل فیلتری از پمپاژ شدن مواد ریز بستر به درون مواد سنگی یایه اساس و یا بالاست تحت فشار دینامیکی در جاده و ریل جلوگیری می شود و لایه زهکش از پر و بسته شدن مصون می ماند.

     برای فیلتراسیون در مهندسی هیدرولیک ، ژئوتکستایل نقش کلیدی را تقریبا’ در تمامی کاربردهای زهکشی بازی می کند . در موج شکن ها با قرار گرفتن در زیر سازه های سنگی و آرمه ، با عمل فیلتراسیون ، از شسته شدن بستر  و نا کار آمد شدن سازه جلوگیری می کند.

     در مقایسه با فیلترهای خاکی سنتی ، ژئوتکستایل با ایجاد یک فیلتراسیون پیوسته و کار آمد ، مزایایی را فراهم می کند. در گذشته ، استفاده از فیلترهای سنگریزه ای موثر شناخته شده بود، با این وجود ، دسترسی آسان و نصب آن اغلب مشکل ساز بوده و ژئوتکستایل فیلتری جایگزین مناسبی از لحاظ آسانی نصب ، کاهش هزینه و مهمتر از همه کارایی بالا می باشد.

Call Now Buttonتماس بگیرید